Το Pepper CRM διαθέτει όλα τα χαρακτηριστικά που χρειάζεστε για να επιταχύνετε την ανάπτυξη της επιχείρησής σας και να παρέχετε εξαιρετικές εμπειρίες πελατών. Παρέχεται υπό την μορφή SAAS.
Activity Management
Καταγράψτε και αυτοματοποιήστε τα βασικά σημεία επαφής με τους πελάτες σας, με τις λειτουργικότητες Κλήσεων, Συναντήσεων, Εργασιών και Σημειώσεων. Τα προσωπικά και κοινόχρηστα ημερολόγια επιτρέπουν στους χρήστες να παρακολουθούν αποτελεσματικά την καθημερινότητά τους και να μην χάνουν ποτέ ραντεβού με πελάτη!
Case Management
Η λειτουργικότητα Διαχείρισης Υποθέσεων και το portal αυτοδιαχείρισης επιτρέπουν στους χρήστες να διαχειρίζονται με επιτυχία τα αιτήματα των πελατών σας. Διαχειριστείτε όλες τις επικοινωνίες εντός της υπόθεσης, χρησιμοποιήστε τη ροή εργασιών για να ελέγχετε τους χρόνους απόκρισης και επίλυσης των αιτημάτων και παρακολουθείτε τις κατηγορίες των υποθέσεων, ώστε να κατανοήσετε τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι πελάτες σας.
Reports
Η ενότητα των Αναφορών επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργούν, να παράγουν και να διαχειρίζονται αναφορές βασισμένες σε δεδομένα πραγματικού χρόνου. Οι ομάδες μπορούν να συλλέξουν δεδομένα από οποιαδήποτε ενότητα του CRM προκειμένου να δημιουργήσουν αναφορές που θα εμφανίζουν ζωτικές πληροφορίες για την επιχείρησή σας σε πραγματικό χρόνο.
Dashboard
Παρακολουθήστε τα επιχειρηματικά δεδομένα που είναι σημαντικά για εσάς και τους χρήστες σας, με μια ματιά, με εξατομικευμένους πίνακες εργαλείων (Dashboards) σε πραγματικό χρόνο.
Customer
Αποκτήστε μια προβολή 360 μοιρών της πελατειακής σας βάσης, ανά πάσα στιγμή. Χρησιμοποιήστε τα δεδομένα και τις γνώσεις σας για να δημιουργήσετε ισχυρές και μακροχρόνιες σχέσεις.
Workflow
Αυτοματοποιήστε τις βασικές ενέργειες με βάση τις προηγουμένως καθορισμένες συνθήκες του CRM και απελευθερώστε τις ομάδες σας από χρονοβόρες διαχειριστικές διαδικασίες.